CarroLundström

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Caroline Lundström - 20 juni 2013 19:45

Tjo! ;)

Nu sitter jag hemma efter att ha äte go'midda för ett tag sen :) #grillat

Men jag är trött å så men jag ska sova tidigare idag så att jag orkar upp imorrn för att vi ska 

till pappa vid 12 tror jag å då ska vi fira midsommar i Abbor å då ska vi grilla sen ska vi bada 

å basta eller de var då planerat :D #bada #är #kul !!

Men jag kommer att lägga upp en bild imorron bitti på vad jag ska ha på mig :) 

Så de kommer att komma som en liten överaskninng :) Men jag hoppas att de blir bra väder! 

Vill inte att de ska vara sånt här piss-väder!!! -.-

Men idag så har jag städat, packat till pappa å målat naglarna å bild ska jag också ladda upp

till dehär inlägget :) Jag tänkte att de silvriga passar inte så jätte bra till dom kläderna jag ska ha...

Så naglarna kommer att styra upp de hela :) Så att de inte blir så tråkigt :)

Men nu ska jag se en film sen sova ;) Jag vill va pigg å på bra humör imorrn :D

Förlåt om mina bilder blir upp å ner eller så för när jag har laddat upp dom så far dom lite som 

dom vill... :/  :)


PUSS!

 

 

Av Caroline Lundström - 20 juni 2013 05:57

Halloj!
Nu är jag hos Jossan å vi har dygna...
Så nur jag trött som fan. Men de är bara att bita ihop ;)
Nu kommer bilden på Felle :)
Jag bloggar säkert mer imorrn! :*

PUSS!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Caroline Lundström

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards