CarroLundström

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2013

Bloggpaus..

Av Caroline Lundström - 9 augusti 2013 01:22

Hej!

Har inte bloggat på ett tag.. Men jag bara varit med vänner å njutit :)

Nu har jag tänkt börja lägga upp outfit bilder, jag glömmer typ alltid å göra de

så jag får försöka att komma ihåg å göra de :)

Vi håller ju på att flytta hos pappa så jag ska kanske hjälpa dom imorrn, jag får se vad

jag ska hitta på, men jag, mamma, Sanna å Niklas kanske ska fara till Granudden å

hälsa på nå folk :)

Jag kommer att göra ett till inlägg men rubriken BILDER för jag har tänkt lägga upp en

smink å en outfit bild, man kommer att se min frisyr på outfit bilden så då får man med

den också :) Men jag hade bara på mig slappa kläder idag för jag har varit hemma hela dan

å då orkade jag ha på mig nåt speciellt..:)

Varför jag inte lägger upp bilderna nu är för att jag gör de här inlägget på datorn å jag har bilderna

på telefon och jag vill/orkar inte överföra dom till datorn, jag kommer kanske att göra sånahär

inlägg senare också tex om jag skriver på datorn å lägger upp bilderna via telefon :)

Men nu ska jag nog lägga mig snart!

PUSS!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Lundström - 18 augusti 2013 18:38

Halloj! I helgen har jag vare hos pappa vi komme hem vid 5 å då har jag packa upp å nu håller jag på å ska duscha snart å sen vat jag inte vad jag ska hitta på.. :) Men ihelgen så har vi basta, grilla M.M Igår var jag på stallet å red LillaQ ...

Av Caroline Lundström - 15 augusti 2013 18:59

Av Caroline Lundström - 15 augusti 2013 18:19

          Hejhej! Idag ringde Olli vid halv 11 å väckte mig.. Men hon undrade om jag skulle följa till stallet å rida å då komme hon förbi å sen for vi :) Vi mockade, tog in hästarna, red sen packade vi påsar å sånt :) Vi red ut i skogen å de...

Av Caroline Lundström - 14 augusti 2013 18:14

Av Caroline Lundström - 14 augusti 2013 17:17

            Hejhej! Idag så har jag sett film efter filmen så gjorde vi rabarber paj sen såg vi nån annan film å sen åt vi middag :) Så de kommer bilder på outfit, smink, pajen å sånt :) Men nu sitter jag vid datorn å kollar på grejs som jag sk...

Presentation


Caroline Lundström

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards