CarroLundström

Direktlänk till inlägg 20 juni 2013

Snart midsommar :)

Av Caroline Lundström - 20 juni 2013 19:45

Tjo! ;)

Nu sitter jag hemma efter att ha äte go'midda för ett tag sen :) #grillat

Men jag är trött å så men jag ska sova tidigare idag så att jag orkar upp imorrn för att vi ska 

till pappa vid 12 tror jag å då ska vi fira midsommar i Abbor å då ska vi grilla sen ska vi bada 

å basta eller de var då planerat :D #bada #är #kul !!

Men jag kommer att lägga upp en bild imorron bitti på vad jag ska ha på mig :) 

Så de kommer att komma som en liten överaskninng :) Men jag hoppas att de blir bra väder! 

Vill inte att de ska vara sånt här piss-väder!!! -.-

Men idag så har jag städat, packat till pappa å målat naglarna å bild ska jag också ladda upp

till dehär inlägget :) Jag tänkte att de silvriga passar inte så jätte bra till dom kläderna jag ska ha...

Så naglarna kommer att styra upp de hela :) Så att de inte blir så tråkigt :)

Men nu ska jag se en film sen sova ;) Jag vill va pigg å på bra humör imorrn :D

Förlåt om mina bilder blir upp å ner eller så för när jag har laddat upp dom så far dom lite som 

dom vill... :/  :)


PUSS!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Lundström - 18 augusti 2013 18:38

Halloj! I helgen har jag vare hos pappa vi komme hem vid 5 å då har jag packa upp å nu håller jag på å ska duscha snart å sen vat jag inte vad jag ska hitta på.. :) Men ihelgen så har vi basta, grilla M.M Igår var jag på stallet å red LillaQ ...

Av Caroline Lundström - 15 augusti 2013 18:59

Av Caroline Lundström - 15 augusti 2013 18:19

          Hejhej! Idag ringde Olli vid halv 11 å väckte mig.. Men hon undrade om jag skulle följa till stallet å rida å då komme hon förbi å sen for vi :) Vi mockade, tog in hästarna, red sen packade vi påsar å sånt :) Vi red ut i skogen å de...

Av Caroline Lundström - 14 augusti 2013 18:14

Av Caroline Lundström - 14 augusti 2013 17:17

            Hejhej! Idag så har jag sett film efter filmen så gjorde vi rabarber paj sen såg vi nån annan film å sen åt vi middag :) Så de kommer bilder på outfit, smink, pajen å sånt :) Men nu sitter jag vid datorn å kollar på grejs som jag sk...

Presentation


Caroline Lundström

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards