CarroLundström

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Caroline Lundström - 18 juni 2013 01:08

Hej! :)
Förlåt om jag bloggar sent...
Men jag bloggar på kvällen typ före jag ska sova/hålla på me telefon så de blir ju lite sent... Men jag ska försöka att få upp nåra inlägg på dan/morronen å :)
Idag så red jag! Vi red ut å först så red Mathilda lillaQ å Hilma red Felle först å då cykla jag :) Sen när vi hade ride typ 30min så red jag å då bytte jag å Hilma å då for jag å Mathilda ut me dom å vi trava å gallopa lite ;)
Å de gick SUPER DUPER bra :) Å sen så åkte jag upp med Mathilda till Arvids igen :)
Vi var upp till samhälle vid ett å då var jag å Hilma på dollar sen gick vi till stallet :) Å där så tömde vi spiltan å rengjorde den :) Så jag känner mig gode duktig! :D
Annars så badade jag å Hilma innan Mathilda komme så vi kunde rida :)
Jag var hemma vid halv 11 tror jag så jag packade upp å sånt å jag är gode trött... Men de blir man av att vara i Abbor!
Å ikväll så har jag målat naglarna de blev gode glittrigt! (Bild kommer)
De kommer även bild på då vi red, jag red först med Fellman å Mathilda efter med lillaQ (på bilden asså) :) Å vi red först i skogen sen en liten bit efter vägen ser for jag å Mathilda ut i skogen :)
Juste! Igår så glömde jag bilderna på Hilmas naglar så jag får strunta i de helt enkelt för att jag tog ingen bild... :/
Men ni får då en nagel-bild nu på hur jag gjorde mina naglar ikväll :) Å ni får även en bild på jag å Mathilda när vi red efter vägen :)
Men nu får ni ha de så bra för nu ska jag sova så jag orkar upp imorrn! ;)

PUSS!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Caroline Lundström

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards