CarroLundström

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Caroline Lundström - 15 juni 2013 17:42

Hej! 

Jag heter Caroline fast alla säger Carro :)

Jag är 13 år å fyller 14 den 31 oktober :)

Jag har bytt blogg för att jag behövde en förändring, men jag andvänder fortfarande bloggplatsen! 


Ikväll ska jag vara med Ebba å jag ska se PLL med henne hon har it sett säsong 3 än så vi håller

på förfullt :) Men vi ska se ut den innan Onsdag när de 2:a avsnittet av säsong 4 kommer ut! :)

Å vi ska bara mysa på och sen ska vi fara till stallet vid nio/tio :) De är hopp-tävling å Ebba å några 

andra ska vara ve så då ska jag fara å kolla hur de går för dom! :D

Jag har ridit fast jag slutade nu vid skolavslutningen för att jag känner att jag inte har tid med de fast 

jag kommer ändå fara å hälsa på min ½foder  ponny som ska på sommarbete i veckan, så jag ska nog 

hjälpa dom å få dit Felle å LillaQ :) De var Felle jag var ½foder på men jag blev för lång för han så 

då kände jag att jag inte ville fortsätta för att han var en DUNDER ponny jätte snäll å så fast när han

fick vår-känslor så flög man... :P 

Men jag är ute å tränar (joggar) några gånger i veckan mest bara för att de är skönt å röra på sig :)


Men nu ska jag vänta tills Ebba kommer å då ska vi se PLL (Pretty Little Liars)!! :D


                                                       PUSS!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Caroline Lundström

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards