CarroLundström

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Caroline Lundström - 15 augusti 2013 18:59

Av Caroline Lundström - 15 augusti 2013 18:19

          Hejhej!

Idag ringde Olli vid halv 11 å väckte mig.. Men hon undrade om jag

skulle följa till stallet å rida å då komme hon förbi å sen for vi :)

Vi mockade, tog in hästarna, red sen packade vi påsar å sånt :)

Vi red ut i skogen å de var jätte mysigt!! Olli tog nåra hinder-skutt men jag

hade dressyr-sadel å hade inte planerat att de skulle bli nåt skutt så jag red på

sidan istället :) De var jag, Olli å Emmy som red ut sen mötte vi nå bär-plockare :P

Jag red LillaQ 

Olli red Felix

Emmy red Bella

Å juste, nu har jag varit ½foder på Felix i 2 år nu men jag har blivit lite för lång för han så

nu ska jag vara på LillaQ är de då tänkt så jag ska inte gå lektioner men jag ska börja hopp-träna

för min bonusmorsa hon har skaffat häst nu efter några år så vi ska nog ha nå hästar på bete nästa

sommar i Renvallen :)

Jag kommer att lägga upp en outfit-bild å en "frisyr-bild" de blir ingen smink-bild för jag har råkat ha

kvar allt smink från igår så jag fixade bara "grunden" så jag har typ bara mascara å en grund :)

Men jag har gjort en vanlig fiskbens-fläta å sen har jag bara satt upp luggen :) 

På bilden kommer ni å se lite av hur jag har sminkat mig idag :)

Å de kommer även 1/2 bilder från då vi var ute å red :)

Men nu ska jag dra ut med Elina :)

PUSS!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Caroline Lundström

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards